Skip to Content

Keverőfejes reduktoros földgáz berendezés lambda szabályzással Lambda Control System, LCSA/1 CN 04

A Landi Renzo CNG kit egy olyan földgázos átalakítást garantál, amelyet fejlett műszaki tartalom jellemez.

A földgáz a tartályból egy szelepen keresztül áramlik ki és a motortér felé folytatja az útját egy magas nyomású csövön keresztül, amelyhez csatlakoztatták a töltőrendszert is. Ebben a CNG kitben van egy reduktor, amelybe a földgáz belép és lecsökken a nyomása. A reduktor a gáz nyomását 220 bar értékről a motor tápnyomására csökkenti; aztán a földgáz a reduktortól a levegő/üzemanyag keverőig áramlik tovább, amelyet a szívócsonkra szereltek fel. A keverő feladata, hogy a motor igényeinek megfelelően adagolja a gáz mennyiséget, amely abban a nyomáscsökkenésben jelenik meg, amely a keverő rendszerben alakul ki.

A másik ok, ami miatt előnyt mutat a Landi Renzo metán üzemmódra való átalakítás: a magas nyomású mágnesszelep csak abban az esetben engedélyezi a gáz áramlását, ha a motor jár és a kapcsoló gáz üzemmód pozícióban van. A levegő/üzemanyag keveréket konstans értéken tartja az LCS-LC01 számítógép a sztöchometrikus kapcsolat függvényében, amelyet a lambda szonda jele vezérel, megfelelően és folyamatosan változtatva a gázhozamot a motor felé a lineáris elektromechanikus léptetőmotor révén. Ez arra szolgál, hogy biztosítsa az optimális karburációt a könnyű vezethetőség, a fogyasztás és a kibocsátás szempontjából. Ebben a CNG kitben az LCS-LC01 számítógép, több funkciója között lehetővé teszi az indítást mindig benzin üzemmódban, és utána az automatikus átváltást gáz üzemmódra, és az LCS-LC01 kapcsoló/kijelző révén lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy bármikor kiválassza a használni kívánt üzemanyagot, megjelenítve a tartályban levő gáz szintjét. A gáz üzemmód alatt az elektronikus emulátor megszakítja a benzin áramlását a motorba, míg a benzin üzemmód alatt a földgáz áramlását a motor felé a magas nyomású mágnesszelep akadályozza meg.

Alkatrészek