Skip to Content

Keverőfejes reduktoros LPG berendezés lambda szabályzással Lambda Control System, LCSA/1 EC 04

LPG rendszer Lambda Control System keverővel, EC 04 reduktor

A Landi Renzo LPG kit biztonságos és megbízható módon teszi lehetővé az autógáz üzemmódra történő átalakítását. Elsősorban azért, mert a multiszelep (amely a külső töltőnyíláson keresztül az LPG töltésre is szolgál) kivezeti a tartályból az LPG -t folyékony halmazállapotban, és továbbítja a motortérbe a magasnyomású rézcsövön keresztül. Ellátták egy mágnesszeleppel is, ami csak abban az esetben van nyitva, ha a motor jár és a kapcsoló gáz üzemmódban van.

Amikor az autót Landi Renzo LPG kittel alakítják át gáz meghajtásúra, a motortérbe szerelnek egy reduktort, amelybe az LPG nyomása lecsökken és így gáz halmazállapotú lesz. Ezután a reduktortól az autógáz a levegő/üzemanyag keverőhöz jut, amely a szívócsonkon helyezkedik el, és az a feladata, hogy adagolja a gázt a motor igényeinek megfelelően. Ez az igény abban a nyomásesésben jelentkezik, amely kialakul a keverőben.

A levegő/üzemanyag keveréket konstans értéken tartja az LCS-LC01 vezérlő központ a sztöchometrikus kapcsolat függvényében, amelyet a lambda szonda jele vezérel és folyamatosan változtatja a gázhozamot a motor felé a lineáris elektromechanikus léptetőmotor révén. Arra szolgál, hogy optimális keverékképzést, fogyasztást és könnyű vezethetőséget biztosítson.

Az LPG üzemmódra történő átalakítás után az LCS-LC01 számítógép több funkciója között lehetővé teszi a benzin üzemű indítást, és azután az automatikus átváltást gáz üzemmódra, az LCS-LC01 kapcsoló/kijelző révén lehetővé teszi a használó számára, hogy bármikor kiválassza a használni kívánt üzemanyagot, megjelenítve a tartályban levő autógáz szintjét. A gáz üzemmód alatt az elektronikus emulátor megszakítja a benzin áramlását a motorba, míg a benzin üzemmód alatt a gáz áramlását a motorba az LPG mágnesszelep akadályozza meg.

Alkatrészek